Tekijästä

Olen kohtalaisen kokenut diginikkari, kotoisin järvien ja metsien Keski-Suomesta, siis jostain pohojaalaasten ja savonmualaisten väliltä. Hommat pruukahan tehä jämptisti ja nuukasti enempiä nikottelematta, no supliikin kanssa että ossuu kohilleen eekä karaha närreeseen.

Tällä hetkellä kehittelen työkseni iOS-sovelluksia Vuodesta 2013 alkaen minulla on ollut ilo ja haaste tehdä erästä Suomen suosituimmista iOS-uutissovelluksista.  Työpäivät kuluvat  Swiftiä kirjoittaen, vuosien varralla olen koodaillut noin puolella tusinalla ohjelmointikielellä.

Sydämessäni ja sielussani on erityisesti varattu paikka pelien suunnittelulle ja kehitykselle. Aloitin tämän blogin 2015 jakaakseni joitain tähän liittyviä, kaapin nurkkaan 5-tuuman lerpuille ja C-kaseteille  jo lähes unohtuneita tekeleitä niille, joita aihe sattuisi kiinnostamaan.

 

Muitakin aivosoluista kehkeytyviä aiheita ja haja-ajatuksia saatan tulla käsittelemään jos innostusta ja aikaa riittää.

 

Kiitos kun piipahdit sivuillani.  Jos tykkäsit jostain niin laita jakoon kavereillesi sosiaaliseen mediaan tai kommentoi suoraan tänne.

 

t.

-- Pasi

"In data transmission and telecommunication, bit stuffing (also known—uncommonly—as positive justification) is the insertion of non information bits into data. Stuffed bits should not be confused with overhead bits." - en.wikipedia.org/wiki/Bit_stuffing